utorak, 27. studenoga 2012.

Učinkovitija organizacija prostora - 2. dio

Uz nadolazeće blagdane neizostavno se veže veliko predblagdansko pospremanje. Nije nam svima to drago, ali činjenica je da se neke stvari ipak moraju obaviti. Velika je pomoć u cijeloj priči ako si na neki način možemo olakšati posao i ne stvarati dodatni nered. Učinkovita organizacija prostora jedan je od tih načina.

Već sam pisala o učinkovitijem slaganju stvari u ladice, bilo odjeće, bilo nakita, a i oduševila me ova izvrsna ideja kako pospremiti lopte.




 

Kako izbjeći kotrljajuće poklopce


Ovog puta želim s vama podijeliti jednu, po meni genijalnu, ideju kako učinkovito pospremiti poklopce. Prije nego što sam isprobala ovaj način, poklopci su mi se motali posvuda. Pokušala sam ih slagati u lonce, ali onda nisam mogla složiti lonce jedan u drugi (rezultat: nedostatak prostora za sve lonce). Pokušala sam ih prisloniti uz zid, što je obično rezultiralo njihovim padanjem ili činjenicom da ih je bilo teško dosegnuti.

A onda sam naletjela na ovu ideju. I baš kako se ono često kaže u reklamama, život mi se promijenio na bolje :) Sjetila sam se jednog vodoravnog stalka za CD koji nikad nije bio korišten za tu namjenu, izvukla ga s dna (nepospremljene) ladice i za nekoliko minuta svi su poklopci sjeli na svoje mjesto. Nema više padanja, lova za poklopcem koji se kotrlja u krug, nema lupanja od kojeg se probudi i dijete u susjednoj kući, nema akrobacija s ciljem dohvaćanja poklopca iz udaljenog kuta ormarića/police.




Ovisno o tome kakav vam je prostor, poklopci se mogu posložiti i na ovaj način:

1) Slaganjem u košaru stare mašine za pranje suđa (ja tek koristim svoju prvu mašinu za suđe, pa ovo još nisam bila u prilici isprobati)

Izvor: inthiscrazylife-bethany.blogspot.com.au

2) Slaganjem na posebnu policu pričvršćenu s unutarnje strane vrata ormarića ili ladice

Izvor: apartmenttherapy.com

Izvor: imperfecthomemaking.com

3) Slaganjem u posebne plitke ladice:

Izvor: durasupreme.com


Slični se principi mogu primijeniti i na pospremanje kuhinjskih dasaka za rezanje ili plitkih posuda za pečenje (poznate i pod nazivima protvanj, pleh, tepsija).

Izvor: ths.gardenweb.com
Izvor: marthastewart.com



Uhvatila vas želja za pospremanjem? Evo još hrrrrrpe ideja kako to napraviti učinkovito.

Read it in English.



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...