utorak, 23. listopada 2012.

Organizacija: ladice

Najbolji su trikovi uvijek najjednostavniji. Ono, kad ih vidite, pitate se kako se ja toga nisam prije sama sjetila?


Kad sam kupovala dječju komodu ni na kraj pameti mi nije bilo da će se ladice pokazati kao nepraktične za držanje dječje odjeće. Uvijek mi treba ono što je na dnu i onda raskopam sve ne bih li došla baš do tog komada koji tražim. Nakon toga sam opet na početku, jer se nered samo gomila.


I onda sam vidjela ovo i složila svoje ladice na taj način. Dakle, ne na klasičan način -  hrpa u kojoj se stvari slažu jedna na drugu, već okomito, odnosno u redu jedna iza druge. A jesam ga sad zakomplicirala s opisom. Evo slike kao bi sve bilo jasnije:


Vrijedi i za hlače, i one se mogu složiti na taj način. Istina, zasad je isprobano samo na dječjoj odjeći, ali vjerujem da se može isto napraviti i sa odjećom za odrasle.




Super mi je to, sad mi napokon nije teško slagati kombinacije, čak i ako to moram napraviti nabrzinu, u jutarnjoj gužvi (šifra: spremanje za vrtić).

Istina, ponekad je teško dodati novu odjeću (posebice friku kao meni koji opsesivno mora friško popeglane stvari staviti na kraj, nikako na početak), ali prednosti ovog načina slaganja su mi i dalje veće nego nedostaci pa odsad slažem samo na taj način.

Read it in English.


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...