nedjelja, 28. listopada 2012.

Slikovnice iz kućne radinosti

Kišni dan uvijek zahtijeva neke nove aktivnosti za djecu koja se dosađuju u kući. Curke su mi nedavno bile bolesne, još se oporavljamo, pa nam baš i nije pametno ići šetati po kiši i skakati po blatnim lokvicama, kao omiljena nam TV junakinja.

Slikovnice koje imamo nekako su im dosadile (što me podsjeća na to da bi bilo dobro da ih malo sakrijem, nisam to već dugo radila - ne samo slikovnice, već i neke igračke, pa će im opet biti zanimljive kad ih nakon par tjedana ponovo izvučemo iz skrovišta). Nedjelja je, naša super knjižnica, u kojoj bismo mogli posuditi nove slikovnice, je zatvorena pa smo odlučili napraviti svoje vlastite slikovnice. Zabavili smo se izrađujući ih, a i kasnije čitajući.


Počeli smo sa komadom kartona na koji smo nalijepili tkanine različitih boja, oblika i teksture - od glatkih i mekanih do hrapavih i čvrstih. Evo rezultata na donjoj slici. Ako se odlučite napraviti ovakvo što, preporučam čvršće tkanine jer kroz ove tanje se vidi ljepilo pa ne ispada baš estetski najbolje.


Duguljasti, ispresavijani komad kartona kojeg mama - hrčak, (a to bih bila ja :) obično ima na zalihama, super je poslužio za izradu edukativne slikovnice na donjim slikama. S jedne smo strane nalijepili različite oblike, a s druge životinje i biljke, već prema onome što smo našli u "vreći sa starim krpama"




Za posljednju smo slikovnicu ideju dobili listajući stare brojeve časopisa Mama i beba. Izrezala sam te dvije stranice na kojima je bila priča o društvu iz Stojutarske šume te ih nalijepila na unutrašnjost starog fascikla. Za ovu smo prigodu čak posebno "dizajnirali i naslovnicu".


Mojim se curkama ovo zaista jako svidjelo, tako da sam jedva ulovila vremena fotografirati naše radove. 

Read it in English. 



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...