srijeda, 9. siječnja 2013.

Postalo je moderno majčinstvo prikazivati u negativnom svjetlu

Naletjela sam na ovaj spot koji je zapravo reklama za Fiat 500 (popularniji "Fićo"). Predlažem da prvo pogledate spot, a onda čitate dalje.




Moram se složiti da ima dosta elemenata koji uistinu jesu smiješni (posebno mi se sviđa onaj dio o tri mjeseca u pidžami, valjda zato jer sam i ja tako provela svoja prva tri mjeseca majčinstva). Ali ono što mi se ne sviđa jest taj neki trend prikazivanja majčinstva u negativnom svjetlu. Kao da je postala moda djecu nazivati dječurlijom, oni su davež, smetnja u restoranu i na plaži, majčinstvo je obveza, djecu se ima zato što je to neki "red", blablablabla.....

Poputa života samog, i majčinstvo je istodobno i gorko i slatko, i briga i radost, ali dobra organizacija je ključ svega. Puno ovisi o tome je li čovjek posložen u glavi prije no što dobije djecu, što nažalost mnogi nisu i onda krene cijela priča o davežu.

Da, nije lako sebe staviti na drugo mjesto, nije lako prihvatiti da nemaš više toliko slobodnog vremena, ali uz malo truda i dobre volje (ako već ne ide instinktivno), sve se može.

Jer loš odnos roditelja i djeteta nije moguće popraviti ni sudskom tužbom, kao što se to rješava u Kini.

P.S. Jedino mi nije jasno kako joj je za troje djece dovoljan taj mali auto.Al' tko sam ja da sudim o svemu ovome, jer ja sam ionako "konzervativka koja vozi VW", kako su me nekoć počastili bivši kolege.

Read it in English.



2 komentara:

  1. Po prvi put sam na tvom blogu i sviđaju mi se teme o kojima pišeš. I potpuno se slažem s tobom. Ni ja djecu ne smatram obavezom ni smetnjom ni ničim sličnim. Oni su radost i jedva čekam da ih imam nekoliko. Neki dan sam pričala s jednom kolegicom i čudila mi se kad sam rekla da želim imati barem 2 ili 3 djece. Čini mi se da si u pravu i da je sve više ljudi koji razmišljaju na način koji si opisala u članku. Naravno da nije lako i potrebne su prilagodbe i bolja organizacija, ali sve se može kad se hoće. A i mislim da, kad imaš djete, nisi si više sam toliko važan koliko ti je važno to malo bićence. Jedva čekam da se posvetim cijela svom djetetu i daj bože da ih bude više :) Odličan blog i stavljam te među favorite :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek je lijepo cuti da se nekome svidja sto radim.
    Posebno mi se svidja sto ovako razmislja osoba bez djece. Ne znam kakva ti je trenutno privatna situacija, ali zelim ti skoru trudnocu, bez tegoba i zdravu bebu!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...