petak, 22. veljače 2013.

Laptop od kartona

Kako bih ju bar malo spriječila da lupa po mom laptopu, odlučila sam Velikoj napraviti njezin vlastiti.

Originalno sam inspiraciju našla u ovom laptopu od filca, ali nemam šivaću mašinu, a ljepljenje filca bi vjerojatno ispalo neuredno pa sam odlučila maksimalno pojednostavniti cijelu priču.

Slučajno sam primijetila kako kutija jedne bombonijere (koja je brzo nestala u ovoj kući čokoladoljubaca), kad se otvori naopačke, uspravno stoji i takva baš podsjeća na laptop.

I ideja je rođena:




Prvo smo ga omotali bijelim papirom. Isprva sam namjeravala zalijepiti običnim ljepilom za papir, ali to baš nije davalo neki uredan rezultat, pa sam se poslužila izolir trakom:

Ne, ovo nije pogreška u pisanju, već je Velika tako nazvala laptop

Unutarnju stranu, predviđenu da postane tipkovnica, također smo omotali bijelim papirom i ručno, flomasterima nacrtali tipkovnicu. Taj je dio bio najzeznutiji i najduže je trajao, ali konačan rezultat se isplatio, jer su male ručice jedva dočekale da mogu početi tipkati:

Male su ručice jedva dočekale da mogu početi tipkati


A od silnog tipkanja i na ekranu su se pojavile sličice (koristili smo naljepnice):






Igračka se svidjela i Maloj, tako da ću svakako morati napraviti još jedan (svatko tko ima minimalno dvoje djece, zna o čemu pričam ;)



Neka igranje počne!




1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...