ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Sedam dana do Valentinova - ideje za sedam aktivnosti


Svako će se dijete razveseliti izradi srčeka. Mi predlažemo sedam načina na koje to možete napraviti, materijalima koje vjerojatno imate kod kuće, a u izradi nekih mogu sudjelovati i djeca.


1. Ogrlice

 

Djeca se na ovaj način mogu jako dugo zabavljati. Samo im izrežite kartonske role na manje komadiće, dajte im da ih oboje po želji i nanižu na neku lijepu vrpcu.

Ove na lijevoj slici je radila mama, a na desnoj Velika. 




Ideju za ovaj rad pronašla sam ovdje.

Trebate još ideja o tome što sve možete napraviti od kartonske role? Potražite ih i ovdje!


2. Girlanda


Jedan od najjednostavnijih ukrasa koje smo ikad radili. Imamo te podne puzzle koje su davno izgubile svoju svrhu (a zapravo se ne sjećam da su ju ikad ispunjavale, jer bebači samo otpužu s njih), ali imaju ta super srčeka koja smo selotejpom prilijepili za špagu i evo ga, jednostavan i lijep valentinovski ukras:

 Kao letvica za vješanje poslužio nam je okvir samih puzzli.




3. Križić kružić

 
Ovaj rad je definitivno moj favorit. Nije mi oduzeo toliko puno vremena kao što sam očekivala, a djeca su bila oduševljena krajnjim rezultatom.

Izrezala sam filc na 12 komada u obliku srca (6 crvenih i 6 zelenih).




Kao predložak mi je poslužio kalup iz Lončića Sveznalice.





Nemojte bacati ostatke, i oni će vam kasnije poslužiti, za punjenje srca.






Prišila sam po dva srca jedno za drugo, na način opisan u ovom postu. Kad sam bila otprilike na pola, u sredinu sam umetnula gore spomenute ostatke i dovršila šivanje. Tako treba napraviti sa svim srcima, kako biste dobili 3 zelena i 3 crvena srca.

Na kartonu nacrtajte kvadrat koji ćete podijeliti u 9 manjih kvadrata.



I to je to! Možete odmah početi igrati igru koje se sigurno sjećate iz djetinjstva, jedino što vam je možda poznatija pod imenom trica ili tic-tac-toe.

Hvala još jednoj blogerici za ovu sjajnu ideju


4. Čarobni štapić

 

Sam proces nastanka čarobnog štapića opisan je u ovom postu, a vrlo je sličan izradi gore opisanih srca u igri križić - kružić. 
 



5. Kostim za maškare


Ove su godine Fašnik (12.2.) i Dan zaljubljenih (14.2.) vremenski jako blizu, pa ih na ovakav način možete proslaviti istodobno. Krila napravite prema ovim uputama, ukrasite ih srcima i ako im pridodate gore spomenuti čarobni štapić u obliku srca, možete se maskirati u Ljubavnu vilu. 




   

6. Hranjenje ptica


Pokažite i pticama malo ljubavi na ovakav maštovit način.

Više o hranjenju ptica pogledajte ovdje





7. Privjesak

 

Na isti način kao gore opisani čarobni štapić ili srca u igri križić - kružić, nastao je i ovaj privjesak. Razlika je jedino u materijalu - koristili smo pamuk (od starih majica). Vjerojatno ste već primjetili kako smo ludi za recikliranjem. 




Tražite još aktivnosti za Valentinovo? Pogledajte ovdje

Read it in English.

3 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...