četvrtak, 22. studenoga 2012.

Još malo igračaka iz kućne radinosti


Nastavno na post o tome Kako zabaviti manju djecu, donosim još jednu zgodnu ideju, koju sam originalno našla ovdje.

Edukativna igračka za učenje boja i fine motorike


Igračka nastaje tako da se probuše rupe na poklopcu kutije (nama je poslužila kutija cipela) i područje oko rupa oboji flomasterima. Meni je najlakše bilo škarama probušiti manju rupu i potom ju čepom flomastera malo proširiti kako bi odgovarala baš tim čepovima.

Cilj igre je da dijete ubaci čep u rupu odgovarajuće boje pa na taj način uči boje, a istodobno razvija i finu motoriku.

Velika je seka imala želju napraviti igračku za Malu seku pa sam njoj dala da oboji prostor oko rupa. Evo rezultata:




Super je upotrijebiti baš kutiju, a ne samo njen poklopac, jer klince zabavlja i ubacivanje čepova u kutiju i vađenje iz nje. Mogu potvrditi da se Mala zaista često igra s ovime i svakako preporučujem da pokušate napraviti tako nešto i u vlastitoj izvedbi.

Kartonska garaža za autiće


A kako se Velika ne bi osjećala zakinutom, njoj sam također napravila jednu igračku, garažu za njene autiće, jer opsesija autićima i dalje traje. 

 Malo ljepila (koristila sam Patafix), kartona i kartonskih rola...



....i društvo iz Kurble Bistre je dobilo krov nad glavom: 


Posebno joj se svidio ovaj "hodnik" po sredini:



Neka igranje počne!





1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...