nedjelja, 4. studenoga 2012.

Osvrt na knjigu "A simpler season" Jessice Fisher


Pružena mi je prilika pročitati i napisati kritiku nove e-knjige " A simpler season", autorice Jessice Fisher i prije no što je službeno objavljena. Pretpostavljam da autorica neće biti baš sretna ovim mojim osvrtom, jer sam APSOLUTNO ODUŠEVLJENA I SLAŽEM SE S NJOM U SVAKOJ REČENICI (znate kakvi su pisci, uvijek pretjerano kritični prema sebi). 











Namjeravam slijediti njezine savjete ovih blagdana, jer su njena stajališta tako slična mojima. Ja sam jedna od onih "čudakinja" koja pokušava staviti naglasak na duhovnu, a ne materijalnu strana Božića i uvijek se osjećam izostavljeno kada pokušavam sugerirati ljudima oko sebe kako bi trebali preskočiti darivanje ove godine. Kad bih se i sama odlučila na pisanje knjige slične tematike, ponovila bih mnoge njene rečenice, a moram reći da ju nikada nisam srela, jer živim u drugom kraju svijeta.


Kako mi se ne ne bi svidjela kad citira Grincha:

“Maybe Christmas does not come from a store
Maybe Christmas perhaps means a little bit more”


(U mom slobodnom prijevodu: "Možda Božić ne dolazi iz trgovine , možda Božić ipak znači malo više. )


Čitajući taj citat, po prvi puta mogu reći da mi je čak i simpatičan taj zeleni stvor Grinch, po prvi puta mi ne predstavlja samo karikaturu kojom se jedne godine rugalo tada aktualnom premijeru.

Ako ste ljubitelj planiranja, svidjet će vam se dio u kojem autorica sugerira da napravite blagdanski plan, kao i razne, korisne tablice na tu temu, koje možete isprintati. S druge strane, ako niste pobornik planiranja, možda to postanete, nakon što pročitate njene argumente u korist planiranja.

Kad već govorimo o materijalima za printanje, zapravo je izvrsno da je ova knjiga objavljena u elektronskom obliku, što znači da ih možete printati svake godine iznova i koristiti ih dugi niz godina, jer sadrži mnoge, već spomenute tablice-planere, društvene igre i ostale materijale vezane uz blagdane.

Autorica nudi praktične ideje i rješenja za mnoge probleme i situacije koje se javljaju tijekom blagdana - na primjer, kako se postaviti u kompliciranim obiteljskim situacijama, na način da se nitko ne osjeća izostavljeno ili povrijeđeno.

Unutar knjige možete pronaći i mnoge blagdanske recepte, koji su tradicija u autoričinoj obitelji, a mogu postati i vaša tradicija.


I na kraju bih upotrijebila njen zaključak - “In reality, we can enjoy more with a lot less.”


(Moj slobodan prijevod: "U stvarnosti, možemo​​ više uživati, s puno manje stvari" )

P.S. Zanima vas kupnja ove e-knjige? Možete to učiniti ovdje ili na Amazonu.


Read it in English. 



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...