četvrtak, 29. studenoga 2012.

Adventski kalendar od vrećica čaja

Danas kad zapravo svi kopiraju neke tuđe ideje, s ponosom mogu reći da smo napravili nešto što je originalno moja zamisao. Pala mi je na pamet još u rujnu i jedva sam dočekala predbožićno vrijeme da ga možemo početi izrađivati, cijelu sam jesen skupljala vrećice čaja. Potrebne su bile još škare, kartonska kutija i ljepilo (ovaj put sam koristila UHU Glue pen, zasad dobro drži, vidjet ćemo kad se počnu otvarati prozorčići).


Izrezala sam kutiju u željeni oblik i rasporedila vrećice čaja, prije lijepljenja, da vidim kako bi bilo najbolje rasporediti ih. Sve sam vrećice preokrenula, kako bih dobila bijele džepiće, na koje sam potom napisala datume.

Prvotni je plan bio u vrećice ubaciti mini čokoladice, ali mislim da klinci danas ionako jedu previše slatkiša i da im to ne bi bilo ništa posebno, pa sam onda u vrećice umetnula papiriće na kojima pišu aktivnosti za svaki dan. Ponekad je to jedna, ponekad više aktivnosti, ovisno o tome je li vikend, radni dan ili imamo li još nešto isplanirano za taj dan, poput odlaska na rođendan i sl. U svakom slučaju, u idućih ću nekoliko tjedana pisati o tim aktivnostima.


Znam da se 25.12. obično ne uključuje u adventske kalendare, ali planiramo nešto i taj dan, pa se zato i za taj datum našla jedna vrećica.

Karton sam omotala u ukrasni papir. Osim kartonske kutije, kao podlogu možete koristiti i stari fascikl, ili mekši karton, ali u tom slučaju kalendar ne može samostalno stajati.

Ovako to izgleda nakon što je Velika cura sve ukrasila po svojim željama. Sličice su izrezane iz reklamnih kataloga, a poseban joj je gušt bio lijepiti naljepnice kojima smo zatvarali pojedine džepiće.










 Trebate još dobrih ideja za izradu adventskog kalendara? Pogledajte ovdje. 

Evo našeg adventskog kalendara i u Večernjem listu. 

Read it in English. 
 


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...