utorak, 18. rujna 2012.

Kako pospremiti lopte

Kako se uspijevaš organizirati? Kako sve to stižeš?, pitanja su koja mi prijateljice stalno postavljaju. Moja tajna je u tablicama koje uskoro namjeravam podijeliti i upravo radim na tome. EDIT: dostupne su ovdje.

Osim organizacije vremena, tu je i spremanje igračaka, na učinkovit i jednostavan način. Evo jedne zgodne ideje, kako je moja prijateljica složila lopte:

 

Posebno su me oduševile ove kutije u donjem redu, koje su joj poslužile za pospremanje sitnih loptica.

Kao polazna ideja poslužila joj je jedna slika na koju sam naletjela na Pinterestu. Stara stalaža brzo je rehabilitirana iz podruma i eto začas više reda u stanu!

Još zgodnih organizacijskih ideja pogledajte ovdje.

Kao što sam rekla, uskoro pripremam planer koji ćete moći isprintati pa svakako navratite ponovo ovih dana! Evo ga, dostupan je ovdje!

Read it in English.




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...