petak, 14. rujna 2012.

Šarene zdrave grickalice

Veselim aranžiranjem djecu je uvijek lakše nagovoriti da pojedu nešto zdravo, nešto što možda inače ne bi pojeli. To mogu biti prava mala umjetnička djela, poput ovih koje sam surfajući zabilježila na Pinterestu.

No ruku na srce, većina mama nema vremena za takvo što, pa onda pribjegavamo jednostavnijim rješenjima. Evo kako sam se ja snašla - voće sam narezala na sitnije komadiće - u ovom slučaju banane na kolutove, nektarine na kockice, a bobice grožđa prepolovila sam na pola i izvadila im koštice. Tko želi, breskve/nektarine može guliti, ali kako je poznato da kora sadrži najviše hranjivih tvari, ja to nisam napravila. Međutim, moje su cure ipak već velike, pa ako pripremate za manje dijete (ispod godine dana, odnosno za djecu koja još nemaju puno zubića), možda je ipak bolje oguliti koru.




Evo kako nam je ispalo:

Duže mi je trajala priprema no što je trebalo da nestane s tanjura, mali prstići su brzo potezali za ovim šarenim i zdravim zalogajčićima.












Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...