ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Uvijek uredna kuća uz kutije

Svaka se trudnica zaklinje da neće svoj dom preplaviti dječjim stvarima, ali to se ipak brzo promijeni kad beba dođe. Sjećam se jednog od prvih posjeta patronažne sestre koja je pri pogledu na naš dnevni boravak, u šali komentirala "Puna kuća bebe!" i to je zaista bila istina. Soba je bila prepuna pelena, kozmetike, rezervne odjeće, kolica su bila gurnuta u stranu, ispod stola stajala je autosjedalica, na stolu izdajalica sa svim pripadajućim dijelovima.... Naravno, nakon nekog vremena naučite se organizirati i taman kad to napravite, beba preraste ono što ste uspjeli organizirati.

U kutijama je spas

Tako sam ja došla do zaključka da treba pronaći sustav koji će općenito vrijediti za bebe i djecu svih uzrasta. Nakon dugo vremena, i puno isprobavanja, shvatila sam da je najučinkovitiji sustav onaj koji uključuje kutije, po mogućnosti one koje se mogu prenositi jednom rukom (jer vam je beba u drugoj ;) ) Tako lako možete prenositi stvari (primjerice igračke za igru na otvorenom).

Supermarketi, tržnice i dućani poput Offertisime nude velik izbor kutija raznih veličina i namjena, tako da nije teško naći nešto što bi vam odgovaralo.

Ako ste poput mene, skloniji recikliranju, upotrijebite nešto što već imate - poput kutija od pelena. Ja osobno najviše koristim ove konzumove dostavne kutije (online narudžba špeceraja izvrsna je ušteda vremena za svaku mamu, ali o tom nekom drugom prilikom), jer imaju rupe sastrane i na taj se način lako prenose. Ako vam smeta logo, možete ju zamotati u ukrasni papir, no ja to ipak nisam radila jer sam svjesna da bi to djeca brzo podrapala pa sam onda opet na početku s neredom.


Također su mi dobre jer nemaju poklopac, pa na taj način dijete vidi što je u kutijima, a i to olakšava pospremanje, jer samo ubacujete stvari. Naravno, sustav je najučinkovitiji ako i dijete surađuje u pospremanju. To naravno ovisi i o djetetovoj dobi pa se tome možete nadati negdje oko trećeg rođendana.

Naljepnice na kutijama

Kako bi djetetu olakšali pospremanje, velika pomoć su naljepnice na kutijama, i to one sa slikama, jer tako i djeca koja još ne znaju čitati mogu razvrstavati igračke.

Za prvu ruku mogu vam koristiti oznake s ovog linka.
toy boxes labels
izvor:confessionsofaslackermom.com


Ove su oznake dovoljno velike i sadrže velik broj različitih igračaka, što za curice, što za dečkiće pa sam sigurna da ih svatko može iskoristiti. Naravno, nekih igračaka nemate u dovoljnoj količini da bi im trebala samostalna kutija, pa tako mi primjerice, lutke i barbike držimo u jednoj, a autiće, vlakiće i kamiončiće u drugoj kutiji, što znači ukupno dvije, a ne pet zasebnih kutija. (To možete i vidjeti na gornjoj fotografiji). 

Međutim, ipak je bolje fotografirati vlastite igračke, dakle one koje zaista stoje u tim kutijama, kako bi dijete, pogotovo mlađe, moglo asocijativno povezati samu kutiju i igračku koju treba u nju pospremiti.

Kutije kao način pospremanja....svega!

Naravno, kutije su izvrsne i za pospremanje ostalih stvari u kućanstvu. Moje drage frendice ustupile su mi svoje slike. Nije li predivno otvoriti ladicu i odmah točno znati što se nalazi na kojem mjestu? Bez zapetljanih ogrlica i rasparenih naušnica! Pogledajte prijateljičino rješenje koje me oduševilo, posebice reciklirana kutija bombonijere kao kutija za sitan nakit.


Kutije su izvrsna stvar i za pospremanje cipela. Najbolje je ako ih čuvate u originalnoj kutiji, ali također je dobro napisati na kutiju koje su cipele u njima. Uštedjet ćete vrijeme koje biste inače potrošili na njihovo traženje, kao i pospremanje onih koje ste razbacali prilikom traženja. ;)







Read it in English.




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...