ponedjeljak, 22. listopada 2012.

Bila su jednom tri praščića.....

Moja "velika" cura zaista voli ovu priču, još otkako je za drugi rođendan dobila tu slikovnicu. Stvarno me zadivila (da, pristrana sam, znam!) kad je u dobi od 2,5 godine znala prepričati zgode tri praščića svakome tko ju je htio slušati (i potrudio se razumjeti, obzirom da je tad još poprilično frfljala). 

To ju drži još i danas, pa kad sam vidjela ovaj post, znala sam da je to nešto za nas. Nažalost, nikako nisam uspijevala zalijepiti praščiće tako da se drže uz role papira, a klamerica nije dolazila u obzir, jer mala sekica SVE stavlja u usta. Onda sam naletjela na ovu ideju i to je bilo to, odluka je pala, glasala većina, igrat ćemo se s praščićima!

Prvo sam isprintala sam ove praščiće, nalijepila ih na tanji karton i potom na drvene štapiće koji se dobiju uz kinesku hranu (hvala kumi koja ne voli kramu u kući ;), ona nas je opskrbila povećom količinom).




Kućica straga
Kućica sprijeda







Drvenu kućicu napravili smo kombinacijom štapića od sladoleda i već spomenutih štapića kineske hrane. Drvofix je jedino ljepilo koje je izdržalo sve izazove igranja, do dana današnjeg.












U nedostatku slame poslužili smo se travom. Ionako je izgledala je kao slama kad se posušila.  Ne vidi se baš dobro na ovoj slici, ali za kućicu od cigle upotrijebili smo kockice svih vrsta i oblika. 



Neka igranje počne!

P. S. preporučam ovo za igru vani, osim ako vam ne smeta trava / slama koja viri iz kauča.

Read it in English. 



1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...