petak, 19. listopada 2012.

Ormarić za dječje suđe od kartona

Igračku kuhinjicu imamo već odavno, a kako su curke tijekom godina skupile zavidnu kolekciju suđa, mala nam je kuhinjica postala pretijesna za držanje svega toga, pa sam na temelju ove ideje napravila svoju, jednostavniju verziju.

Jednostavno sam uzela već opjevane i hvaljene kutije u kojima mi se dostavlja špeceraj i zalijepila ih ljepilom te dodatno učvrstila krep trakom. Prvi je rezultat izgledao ovako:


Ispalo je super za spremanje suđa i ostalih igračaka vezanih uz kuhinju, ali estetski nedovoljno privlačno. Kad sam upotrijebila ostatke ukrasnog papira za zamatanje, sve je ipak izgledalo ljepše.



                                                       


A i evo i krajnjeg rezultata:








Toplo preporučam tvrđi karton, jer se male ručice vole objesiti na ove stalaže.

Uočavate li,, osim u pozadini, razliku između prve i posljednje fotografije?  Male ručice nisu mogle dočekati da mama sve poslika, stalno su mi uzimale suđe sa police :)                                                       




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...