nedjelja, 10. veljače 2013.

Igranje plastičnim čepovima


Već ste vidjeli da se volimo igrati čepovima i da smo od njih već radili neke igračke posebno prikladne mlađoj djeci, poput ovog poklopca u kojeg djeca mogu ubacivati čepove:






U ovom postu mogli ste vidjeti kako je mama hrčak (to bih bila ja), skupila već zavidnu količinu čepova. Pa je trebalo smisliti što ćemo s njima.



Učenje boja pomoću plastičnih čepova

Prvo smo se malo igrali učenja boja. Skupila sam sve čepove u jednu košaru:



Potom sam skupila posudice istih boja kao čepovi i nakon toga smo ih razvrstavali po bojama. Kako nisam imala posudice baš u svim potrebnim bojama, snašla sam se tako da sam ih omotala ostacima ukrasnog papira.

Klincima jako zabavno i poučno, a mami jako jednostavno za pripremu!

A što im je tek bilo fora izmiješati sve i premetati iz jedne u drugu posudicu, bez nekog posebnog reda i smisla. Usudila bih se reći da su se na taj način još i najbolje zabavile. 




 Igra memory od plastičnih čepova

 

Za početak je dobro oprati sve čepove od eventualnih ostataka hrane.

Kako se sve više govori o prednostima i važnosti senzomotoričke igre, ovo može biti dobar početak da uvedete i tako nešto u svakodnevne aktivnosti. Dodatni je plus što je to klincima super zabavno.



Kad ih operete i osušite, možete početi s lijepljenjem naljepnica. 

Napravila sam jedan set za Veliku i jedan za Malu:



A sekice su onda sve to izmiješale i skupa se igrale:


Zahvaljujem blogerici East Coast Mommy na ovoj super ideji.

Probajte, super smo se zabavili izrađujući ovu igru!

Trebate još aktivnosti s čepovima? Pogledajte ovdje.



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...