nedjelja, 6. siječnja 2013.

Bubnjevi od kartona

Nadam se da ste se lijepo proveli za Novu godinu!

Mi i u Novoj nastavljamo sa zabavom od recikliranih materijala, a na taj smo način i ispratili Staru.

U prošlom sam postu spomenula i da sam pripremila iznenađenje za naše male goste na dočeku Nove godine.



Ta-dam, evo ga: kartonski bubnjevi!



Originalna ideja potječe sa stranice Spoonful.com, ali pojednostavljena je i prilagođena materijalima koje smo imali.

Jednostavno sam omotala kartonske kutije u ukrasni papir (taj korak nije nužan, ali svakako doprinosi estetici) i međusobno ih zalijepila u željeni oblik. Balone sam ispunila zobenim pahuljicama (zbilja daje super, šuškavi zvuk) i ukrasnim mašnama privezala za male dječje metlice, koje sam potom širom, ljepljivom trakom pričvrstila za kutije. I to je to! Stvarno nije teško, najveći mi je problem bio pronaći dovoljno velik komad ukrasnog papira. Molim proizvođače da im više ne pada na pamet rolu ukrasnog papira razdvojiti na dva dijela.
Originalno je na mjestu metlica trebala stajati kartonska rola, ali cure su ju potrgale dok sam ja zamatala kutije. Kako su se u međuvremenu počele mačevati tim malim metlicama i tako krenule prema televizoru, brzo sam našla zamjenu za kartonske role.





Pokušajte, zbilja nije teško, voljela bih da u komentarima napišete kako je vama ispalo.

Ove sam godine za naše novogodišnje slavlje isprobala i neke nove recepte i sve to uskoro namjeravam učiniti dostupnim u elektronskom obliku, pa slobodno navratite opet ovih dana.




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...