četvrtak, 20. rujna 2012.

Kako se bolje organizirati

U razgovorima s ljudima oko mene, stalno se provlači priča o tome kako ja sve stignem, kako uspijevam uz dvoje djece.....
Odat ću vam tajnu - tablice su ključ uspjeha.
Dugo sam tražila planer/rokovnik/organizator/aplikaciju koja bi mi pomogla u organiziranju obveza. Kako u tome nisam uspjela, odlučila sam ga napraviti sama.
Mnogi su me pitali da ih podijelim, pa sam ih prilagodila za objavu i donosim ih na ovom linku. Slobodno ih isprintajte i koristite u osobne, ali ne i komercijalne svrhe.

Evo popisa dostupnih tablica:
Blagdani
Dnevni planer
Jelovnici i recepti
Kreativa
Lista darova
Lozinke
Plaćanje računa
Popis za kupovinu jednostavni
Popis za kupovinu složeni
Rođendani, godišnjice, blagdani
Troškovi jednostavni
Troškovi složeni
Važne adrese i brojevi telefona
Zanimljive knjige

Slobodno pišite - jesam li nešto mogla napraviti bolje? Ima li nešto što treba dodati? Ili izbaciti? Svi su komentari dobrodošli.



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...