subota, 1. lipnja 2013.

Tema rođendana: Štrumfovi



Ima već neko vrijeme otkako je Mala proslavila svoj 2. rođendan u štrumfastičnom stilu i napokon sam našla vremena urediti i postaviti slike ovdje.

Obzirom na sve novosti koje su se odigrale u našem životu u zadnje vrijeme, ovo je bila jedna brzinski priređena proslava, jer jednostavno nisam imala dovoljno slobodnog vremena kao što je to bio slučaj s rođendanom na Munjevitog Jurića.

S tog smo rođendana reciklirali ideju o majicama kao ukrasu na zidu: 



Torta naravno nije mojih ruku djelo, i dalje nisam baš neka maherica za torte pa sam to prepustila onima koji to bolje znaju od mene. Ja sam samo dodala (kupljene) ukrase, u skladu s rođendanskom temom: 



Svoje mjesto na zidu našao je i jedan plišanac: 


Plavi baloni zavijorili su dvorištem:



U istom tonu nabavili smo i obične plave tanjure (bez Štrumfova, ali u štrumfasto plavoj boji), plavi pribor za jelo, čaše i salvete. Jednostavno, a efektno i puno jeftinije od tanjura i salveta sa Štrumfovima koji se također mogu naći u prodaji. Obzirom na okolnosti, ukrasi su nam pretežito kupljeni, a ne ručno napravljeni kao što ja preferiram, ali tako je to kad odjednom iz mame kod kuće postaneš mama koja radi.

Pripremila sam i neke zgodne igre i bojanke za klince, možete ih preuzeti ovdje. Na linku se spominju darovi za male goste na odlasku - pripremili smo im domaći plastelin u bočicama koje smo obojali poput Štrumf kućica. Nažalost, zaboravila sam ih uslikati, što je velika šteta jer su baš izgledale efektno. Obzirom na uspjeh koji su polučile, vjerujem da ćemo to ponoviti pa ćemo tada dodati slike.

Trebate još ideja za rođendan na Štrumfove? Potražite ih na ovom linku.





Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...