srijeda, 24. travnja 2013.

Velike novosti

Prije svega isprike svima koji su navikli na moje redovite postove, vjerojatno ste primjetili kako su se oni prorijedili. Razloga je puno, a ukratko rečeno život mi se preokrenuo naglavačke, toliko se toga dogodilo u zadnjih nekoliko tjedana da zapravo ne znam otkud bih počela.

Postovi su se prorijedili iz razloga što sam (neočekivano) počela raditi, ponuda je doslovno došla preko noći. Poprilično sam još zbunjena, čudno je ići na posao nakon što sam dugo vremena bila mama kod kuće. Posao je dobar, mislim da sam se snašla i pohvatala ono najbitnije, ali nisam još uspjela naučiti kako uskladiti i privatne obveze - nismo mi baš navikli jesti kelj od prekjučer.

Ono što je svakako dobra vijest jest da ću napokon uspjeti upisati djecu u vrtić, što dosad nisam mogla, zbog glupih administrativnih pravila koja priječe pravo svakog djeteta na socijalizaciju. 
Dobra je vijest da s privikavanjem krećemo već od 2.5., jer ćemo ih upisati u privatni vrtić. Naime, zbog kroničnog nedostatka mjesta u vrtićima, naš je grad (nije riječ o Zagrebu) izjednačio cijenu privatnih i gradskih vrtića! Naravno, nitko u gradskoj upravi niti u vrtiću nije imao sluha za to da se privikavanje treba odraditi dok majka ne radi i dok ima slobodnog vremena za to, a ne kad počne raditi i treba se dokazati na novom poslu. Al' proći će i to, Velika zapravo već jedva čeka da krene, jer je zaista jako društveno dijete.

Imamo i još jednu veliku novost - naša će se obitelj proširiti za još jednog člana, početkom studenog. Sad sam trudna već 12 tjedana, pravo vrijeme za objavu. :) U početku sam imala mučnine, a sad se super osjećam (blaženo drugo tromjesečje), tako da je i to bio super tajmnig za povratak na posao.


Izvor slike:b92.net

Cure su predivno reagirale, iako mislim da Mala zapravo ne razumije još što to znači, a Velika je na novost kao iz topa ispalila: "Nek' se braco zove Jurić, a seka Sanja". Obožavatelji Munjevitog Jurića će razumjeti što je htjela reći. 

Neki sam ju dan vidjela kako se igra s Barbikom Snjeguljicom i pokušava joj ispod haljine staviti malu figuricu Snjeguljice i kako nije išlo, rekla mi je "mama, ova Snjeguljica treba trudničku haljinu, u ovu više ne stane". Aaaa, pametnica moja mala.

Novosti u našem životu ne znače da smo se prestali igrati, jedino što mama baš trenutno nema vremena pisati o tome. Kad ulovim vremena, natipkat ću vam kako smo napravili zmaja i cvjetiće od kartonskih kutija za jaja.

Pripremamo i jednu štrumfastično dobru proslavu rođendana, pa će i o tome biti riječi čim uhvatim malo predaha.

Također, želim objaviti kako je sutra moj tzv. "SITS day", odnosno moj će blog biti predstavljen u toj velikoj blogerskoj zajednici koja broji preko 40 000 registriranih korisnika. Ako pišete blog ili tek razmišljate o tome, svakako ih posjetite. A sutra možete vidjeti i mene u ulozi "featured bloger".

Igrajte se i dalje, a ja se nadam da ćemo se i mi uskoro uhodati u novu situaciju pa da će i postovi stizati onom istom učestalošću kao dosad.




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...