subota, 22. lipnja 2013.

Zmaj iz kućne radinosti

Nedavno sam čitala sjajnu (iako potresnu) knjigu "Gonič zmajeva" u kojoj se između ostalog, govori o tome kako je puštanje zmajeva nacionalni sport u Afganistanu.

Ne bih rekla da je u Hrvatskoj to baš nacionalni sport, ali svakako jest zabavno.

Kako prošle godine po dućanima nisam uspjela naći zmaja (je li popularan pa se razgrabio ili nije popularan pa ga nema - teško je reći), odlučila sam pokušati napraviti nešto u kućnoj radinosti.



Kao letvice poslužili su mi dijelovi starog podmetača za jelo (nikako vam ne preporučam da kupujete takve, jako ih je teško čistiti).



Izrezala sam jednu dužu i jednu kraću letvicu i zalijepila ih "super ljepilom". Prema dimenzijama ukriženih letvica, od plastične sam vrećice izrezala oblik romba i pričvrstila ih za letvice (tu mi je sjajno poslužila krep traka - nije baš estetski, ali dobro drži).



Za dulju smo letvicu privezali malo duži komad špage i evo ga, zmaj je gotov!




Cijeli smo postupak ponovili još jednom (vjerojatno na fotografijama primjećujete dva različita uzorka), da ne bude svađe i da svaka curka ima svog zmaja. Tko ima dvoje djece, zna o čemu pričam.








Nakon velikih vrućina, stigao nam napokon koji dašak vjetra pa smo ga brzo isprobali. Cure su uživale u izradi, a pri pravom vjetru, zmaj je veselo lepršao i baš smo se lijepo zabavili.

Ono što me svakako veseli jest činjenica da se nije odmah raspao, već na prvom vjetru i vjerujem da ćemo se igrati njime cijelo ljeto.



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...