nedjelja, 30. lipnja 2013.

Pomagalo za plivanje ili igračka?

Znate li što su tube za plivanje? Zovu ih još i vodenim zmijama, a u anglosaksonskim zemljama "pool noodles". Iako na plažama još uvijek pretežu kolutovi (popularni "šlauhovi ili šlaufovi") i leptirići (ili narukvice za plivanje), ovo je jedno sasvim uobičajeno pomagalo za učenje plivanja. Napravljeno je od materijala sličnog umjetnoj spužvi ili stiroporu (ali se ne mrvi!) i samim time nije potrebno iskušavati svoj kapacitet pluća na njemu. Pronaći ga možete u svim većim supermarketima, među ljetnim asortimanom i koštaju oko 15ak kuna za komad.

Ono što me zapravo fascinira kod tih "bazenskih rezanaca" (moj slobodan prijevod :) jest činjenica da se mogu iskoristiti na gomilu drugih načina, bilo praktičnih, bilo zabavnih.

Evo kako smo se mi igrali s njima:

1. Meta za gađanje



Ovu sam ideju originalno našla ovdje (malo me podsjeća na olimpijske krugove, zar ne?) i to je bio trenutak kad sam se zapravo zagrijala za igračke iz kućne radinosti. Tako jednostavno, a istodobno genijalno i nemoguće kupiti u dućanu.

Ova zadebljanja dobijete zajedno s tubom i služe vam za spajanje, odnosno njihovo savijanje u krug. Međusobno sam ih spajala selotjepom, a ove plave sa strane sam poduprla štapovima, po jedan sa svake strane.

Inicijalna ideja je bila da ih pomoću tih štapova zabodem u zemlju, no nije nam baš uspjelo, pa smo složili malo drukčiju, jednostavniju metu, koju smo objesili na stalak za cvijeće. U ovom smo slučaju tube povezali špagom, što je ipak trajnije od selotejpa.


2. Igra skakanja

Kad smo zaključili da ipak ne može stajati samostalno, moje su curke smislile novu igru:




3. Veseli kolutovi

Kad smo sve skupa ipak razmontirali, cure su se domislile još jednoj igri, koja me baš podsjetila na ovu igračku za bebe. 







4. Spremište za loptice

Ovoga su se curke također same dosjetile. Mala se baš dugo zabavljala ubacujući loptice unutra te zatim ponovo van.





Zapravo je najbolji dio cijele priče da tu igračku samo date djetetu u ruke i ono će odmah naći desetke načina za igranje. Istina da je Mala morala malo probati i kakvog su okusa, ali brzo je zaključila da nisu baš ukusne pa je odustala od grickanja.

Mogućnosti s ovim tubama su zaista mnogobrojne, vjerovali ili ne, mogu vam čak poslužiti i kao ogradica za dječji krevetić. 

Zanima vas kako se još mogu iskoristiti tube za plivanje? Pogledajte ovdje. 





Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...