ponedjeljak, 1. travnja 2013.

Uskršnje dekoracije

Svima još jednom želim Sretan Uskrs! Nadam se da ste se lijepo odmorili u društvu najmilijih!

Prema broju čitanja, mogu zaključiti da vam se jako sviđaju naše dječje pisanice u decoupage tehnici i baš mi je drago zbog toga. 

A evo čime smo još ukrasili naš dom za Uskrs:


Girlanda s papirnatim pisanicama


Ovo je još jedna super jednostavna aktivnost za djecu: 





Od kartona izrežite komad u obliku jajeta (mi smo uzeli samo 4 komada jer smo htjeli manju, tj. kraću girlandu). Ukrasite ga po želji. Mi smo opet koristili reklamne letke, baš kao i za decoupage pisanice ili papirnatim lancima. Također, ponovo smo koristili bijelo ljepilo koje smo sami napravili, recept potražite u prethodnom postu. 


Odrežite ili presavijte višak papira (da dobijete oblik pisanice) i ostavite da se osuši. 


Bušilicom za papir izbušite rupe u "jajima" i nanižite na neku lijepu vrpcu i evo ga, imate lijep i jednostavan uskrsni ukras. Malim ručicama je to super aktivnost za razvoj fine motorike: 







Uskrsni aranžman


Ovdje se ne mogu pohvaliti nekom super kreativnošću, jer sam samo odrezala grane jasmina i hortenzije koje mi je polomio ovaj ranoproljetni snijeg i na njih objesila kupljene ukrase. Ono što želim ovime pokazati kako i gole grane mogu biti zanimljiv i lijep ukras. Poprilično me ljutilo što ove godine neću imati zelenih, rascvjetanih grana za uskršnju dekoraciju, kao proteklih godina, ali ipak su mi i ove obične grane u kombinaciji sa šarenim ukrasima ispale jako lijepo.




Pokušaj bojenja pisanica prirodnim tehnikama


Uvijek sam ljuta k'o pas kad kupim boje za jaja, a pisanice ispadnu bljedunjave, i ono najgore od svega - boja prođe kroz ljusku i oboji bjelanjak. Moram priznati da mi to stvarno ne izgleda privlačno za jelo, koliko god se tvrdilo da su te boje "jestive". 

Zato sam ove godine dosta čitala na temu bojenja pisanica prirodnim bojama i odlučila ih obojiti blitvom, borovnicama i crnim čajem (najviše zbog toga jer sam te sastojke već imala). Još sastojaka koji se mogu upotrijebiti za prirodno bojanje pisanica, potražite ovdje

Iskreno, rezultat je bio razočaravajući jer blitva nije uopće djelovala, borovnice nešto slabo, a crni čaj tek donekle: 



Spas u zadnji čas bile su mi folije koje samo navučete na jaje i potopite u vruću vodu i gotovo. Malo kičasto, znam, ali ipak bolje nego bljedunjavo obojene pisanice.





Pretpostavljam da je greška bila u tome što sam ih ostavila u otopini boje tek sat vremena, a prema ovim savjetima, potrebno ih je ostaviti preko noći u frižideru. Poučno iskustvo za iduću godinu. 

A kako ste vi ukrasili svoj dom za Uskrs?




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...