ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Kako zabaviti djecu dok kuhate


Bliži se ono predblagdansko ludilo kad svatko od nas puno vremena provede u kuhinji, jer uvijek su tu neki (ne)najavljeni gosti.

A kako zabaviti djecu za to vrijeme?

Evo par mojih ideja:

Magneti na frižideru


Kao što se na donjim slikama može vidjeti, Jurić manija u našoj kući još ne prestaje, ali tu su i drugi magneti. Obje moje cure vole se zabavljati na ovaj način. Velika već slaže neku priču, pokušava složiti ove u obliku slagalica, dok ih Mala samo premješta i skida, ali pola sata mira mi je "zagarantirano".  Ovi u obliku slagalica su iz danonino jogurta, možda ih jednog dana čak i skupimo sve pa složimo sliku engleske abecede.






Tunel s lopticama


Ovu sam ideju u nekoliko verzija vidjela na Pinterestu. Super je jednostavna, trebaju vam samo role papira, Patafix ljepilo i mala loptica/pikula. Jedini je nedostatak što ovo baš nije prikladno za manju djecu, jer mogu progutati sitnu lopticu, odnosno trgaju role budući da još nemaju razvijen osjećaj koliko jako mogu pritisnuti. A i Patafix ih neodoljivo privlači da ga stave u usta. Tako da je ovo definitivno igračka 3+.

Ako imate veću lopticu (poput onih "loptica hopsica" iz automata u trgovačkim centrima), onda je dobro role dodatno učvrstiti debljim selotejpom ili sličnom ljepljivom trakom jer je takva loptica dosta teška pa se role odljepljuju i otpadaju. 

Donji dio mog kuhinjskog zida obložen je plutenom pločom pa smo ovakvu instalaciju složili bez problema, ali takvo što može se zalijepiti i na frižider ili prozor. Ne vjerujem da bi se dovoljno čvrsto držalo na običnom zidu, a i postoji opasnost da nastanu oštećenja prilikom skidanja "instalacije".




  
P.S. Znam da su mi slike loše, ali svjetlo u kuhinji mi je baš slabo - eto dobre ideje kakvog posla zadati mužu preko vikenda :))))))

 

Vjetrenjača u loncu za cvijeće


I vjetrenjača mora negdje prezimiti - super mjesto je kuhinjski prozor, tamo će joj uvijek biti toplo. A cure ju vole okretati, okretati i okretati, sve dok im se ne zavrti u glavi. Ili dok ne strada koji ukrasni lonac za cvijeće. Zato je i ovo aktivnost preporučljiva za veću djecu. Nisam se toga pridržavala, jer je i Maloj vjetrenjača bila super zanimljiva, ali ubrzo je sama vjetrenjača (srećom ne i tegla za cvijeće) stradala prije nego što sam ju stigla uslikati. Riječ je o vjetrenjači ovog tipa, upute za njenu izradu potražite ovdje.


Izvor: prittworld.com.hr

Uključiti ih u kuhanje


 
Ovako su jednog dana nastali super fini čokoladni muffini...


Ovo im je definitivno najdraže. Slatka pregača duhovitog natpisa i evo malih kuharica, spremnih za akciju.To je prikladno ako vam se nikud ne žuri i ako vam ne smeta nered. Ovo može biti i super prilika za naučiti nešto novo, možete čak napraviti i prave male znanstvene eksperimente.

Još ako izvadim kalupe za kolače pa krokete ispečem u raznim oblicima, njihovoj sreći nema kraja.


Read it in English.


4 komentara:

  1. odlične ideje jer mnogi roditelji djeci daju igrice i crtiće umjesto da kvalitetno provedu vrijeme sa njima

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Necu se sad praviti svetica, jer im i ja pustim crtic, ali ipak vise volim ovakve stvari, na to mi super reagiraju, a od crtica samo jos vise divljaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo s magnetima zbilja pali, ali meni su dva misteriozno nestala!? Gdje ona to zametne, nemam pojma! Jedva cekam da bude malo veca pa da je mogu ukljuciti u kuhanje. To pamtim kao svoje najdraze uspomene iz djetinjstva!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zagubljeni magneti i sitne igračkice mogu se naći na najnevjerojatnijim mjestima u kući :)))) npr. ja sam neki dan našla poklopac labella u cijevi dječjeg usisavača :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...