petak, 31. kolovoza 2012.

Muesli iz kućne radinosti

U zadnje vrijeme primijetila sam kako pada kvaliteta kupovnih mueslija - omjer sastojaka mijenja se u korist jeftinijih, a cijena takvih proizvoda kontinuirano raste. Nezadovoljna takvim stanjem, odlučila sam sama pripremiti domaće mueslije. Evo kako je ispalo:










Sastojci:
10 dag sušenih smokava
10 dag grožđica
10 dag suhih marelica
10 dag indijskih oraščića
10 dag zobenih pahuljica
10 dag lješnjaka (cijelih ili sjeckanih)

Nasjeckati sve navedene sastojke (ručno ili u multipraktiku) te usuti u posudu u kojoj ih namjeravate čuvati i promiješati žlicom ili nakon zatvaranja protresti cijelu teglicu.

Naravno, omjere možete promijeniti, ja sam navela onaj koji meni odgovara. Također, možete koristiti i neke od slijedećih sastojaka:

sušeno voće - sušene brusnice, suhe šljive
orašasti plodovi - orasi, pistacio, neslani kikiriki
žitarice - kukuruzne, prosene, rižine pahuljice i sl.

Mogućnosti su zaista mnogobrojne, na vama je samo da ih prilagodite svom ukusu. Navedene sastojke možete pronaći u svim većim supermarketima.




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...